Jenny_sweet

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av MspJenny - 3 augusti 2011 21:05

Hejsan alla blogg-läsare!!


Nu har jag en liten tävling på gång....

De som ger mig ngt från min ö-lista kmr att få en auto på Msp!! jag vet nt så mycket men....>.>

Här kmr en bild på vad Ni ska ge mig!!


 

   Det som är inringat i rött är det som jag helst vill ha. Så om ngn ger mig ngt av det som är markerat i rött får man 2 autos Och får en bild på sin moviestar i bloggen!!    

Men för det andra får man 1 auto....  


Men nu kanske ni undrar "Wtf ska hon med USA kläderna till?" sry för svärordet  

Men iaf, jag ska ha de till en ny, cool USA look!!

Hoppas att många vill hjälpa till!   


Det var allt jag hade!!



 

Av MspJenny - 3 augusti 2011 14:33

ABDALI9999 gav auto så nu kmr hon med i bloggen!!


   Om du ger mig en auto så kmr du också med i bloggen!!

Det var allt från mig! Ses!

 

Av MspJenny - 3 augusti 2011 14:21

Nu har Roxy_<3 gett mig en auto så hon kmr med i bloggen:

  Kom ihåg: att om du ger mig en auto, så kmr du med i bloggen precis som Roxy gjorde!!


Allt från mig!

 

Av MspJenny - 3 augusti 2011 13:35

Hej alla blogg-läsare!!


Idag märkte jag ett till konstigt lagg!!O.O!

Jag skrev en sak till Adicameroon och sen loggade han ut men bilden att han skrev något var kvar!

Kolla här:

 

Ser ni!?

Sry för röda kanter, men ville bara visa tydligt!   


Det var allt från mig!


 

  

Välkommen!


Hej och välkommen till min Msp-blogg!!
Här skriver jag om mitt Msp-liv o.s.v...
Ställ gärna en fråga eller en kommentar!!♥
Jag försöker uppdatera Bloggen så ofta som möjligt!! :)

Kolla Klockan!!

Fråga på!!

13 besvarade frågor

Länkar!!

Min Gästbok

Statistiken!♥

Sök Vad Du Vill!

Mina Nyaste Inlägg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

 

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards