Jenny_sweet

Alla inlägg under maj 2011

Av MspJenny - 31 maj 2011 15:00

Hej!  


Är det någon av er blogg-läsare som gillar Sims 3?

Ja, Jag gör det i alla fall! 

Och vet ni vad???

Idag kommer det nya expansionspaketet till Sims 3!!!

Jag längtar!!!! 

Och det bästa är att eftersom jag är sjuk, så kommer min pappa att köpa det innan han kommer hem från jobbet (jag är hemma med min mamma)!!!


Aha.... ahha...  eh......hehe..... 



Här kommer lite bilder från det nya Sims 3 paketet:





Ja, det var allt från mig!

Sees!

 



 

  

Av MspJenny - 31 maj 2011 14:00

Hej alla blogg-läsare..... 


Om ni undrar varför jag gjorde en ledsen smileys så är det för att jag ee sjuk.... 

Och vi som skulle åka till Slätta damm och paddla kanot idag.....

Men som mina föräldrar sa:

- Det kommer fler gånger då ni ska paddla kanot med klassen.


Men jaa....det var nog allt från mig!


     

Av MspJenny - 29 maj 2011 11:19

Godmorgon alla blogg-läsare!!!


Som alla ni säkert vet så är det morsdag idag. Jag har gett min mamma en present som jag gjort på träslöjden. Min mamma blev Jätte-glad när hon fick den. Senare idag ska vi baka. Det blir nog kärleksmums eller "mockarutor" som de också kallas.

Här kommer en bild på det som vi ska baka:

Mmmmm......    


Det var allt från miig!


 

Av MspJenny - 28 maj 2011 21:24

Hallojj alla blogg-läsare!!!

Idag när jag gick in på bloggen och skulle göra ett inlägg kom jag på en rolig sak. Jag ska ha en tävling där man kan vinna en header OCH en auto på msp! Men om man inte har en blogg så får man TVÅ autos!!! Okej så här går tävlingen till:

Jag hittade ett roligt teckensnitt på inläggen,och då kommer jag att skriva något med det roliga teckensnittet (teckensnitten är bara en massa tecken som till exempel pilar). Okej här kommer det som Ni ska lista ut:

Grattis!!! Du har vunnit tävlingen!!! MVH MspJenny!


Lycka till med att hitta orden!!!

Tips! Det är en mening och sen ett avslut (med avslut menar jag typ "Kram MspJenny" elr nåt)


   

Av MspJenny - 28 maj 2011 18:45

Hej alla sommar-längtande blogg-läsare!!!

Jag fick en sån lust att skriva lite saker om sommarlovet så jag gör det. Jo på sommarlovet ska säkert måånga åka på semester så jag gjorde en omröstning om vilka länder som ni (och jag) ska resa till. Och som ni säkert har märkt så skriver jag det här inlägget med lite sommar-färger. Men....rösta gärna i omröstningen så jag får se vilket land som är populärast att resa till. Så om Du vill att Ditt favvo resemål ska vinna,RÖSTAA!!!! Men nu är ni säkert nyfika på vart jag ska resa till så nu ska jag berätta hur jag ska resa i sommar...:

Först så ska vi åka bil från Göteborg (där jag bor) till Helsingborg och därifrån ska vi åka med en halvtimmes-färja till Helsingör i Danmark. Sen ska vi bila från Helsingör till Rödby (då är vi fortfarande i Danmark) och när vi är framme i Rödby ska vi åka med en annan färja på en timme till Pottgarden i Tyskland. Sen ska vi bila från Pottgarden i Tyskland till Hamburg (i Tyskland). Sen beroende på klockan kanske vi stannar på ett hotel en natt i Hamburg eller så kör vi direkt till Paris i Frankrike. Så vi ska alltså åka till Paris i sommar! Vi ska stanna i Paris i 5 dagar och sen så ska vi kanske åka till Cannes (som också ligger i Frankrike). Men vad jag menar med att vi "kanske" åker till Cannes är det att vi inte har bestämt oss än. Men jaa.....så kommer min resa att vara i sommar! Om ni vill dela med er av vad Ni ska göra i sommar så är det bara att skriva en kommentar! Och om ni undrar något så är det bara att ställa en fråga! Men jag glömde ju nästan det bästa! Att jag kommer ha med mig en laptop när vi ska till Frankrike men jag vet inte om jag kommer att ha Internet på den då. Men Om jag har det så LOVAR jag att jag ska göra inlägg till varje dag! Typ som en dagbok.... 

Här kommer lite sommarbilder:

Pariiis...... 

 

Åhh....  Cannes...!   


Det var allt från miig!


 

Av MspJenny - 23 maj 2011 21:23

Hej!!!

Jag vet att jag inte har gjort så många inlägg på ett tag nu,men nu tycker jag det är dags att skriva lite inlägg! =P

Och gissa vad? Idag när jag loggade in på MSP (MovieStarPlanet) så märkte jag att min V.I.P va' slut!  Men det var nog bara det jag tänkte säga....   Eller..jo! Jag glömde en sak! Eftersom att jag inte riktigt har vetat vad jag ska skriva om så vorde det kul om Ni gav Mig lite tips. Ni kan skriva en kommentar till det här inlägget eller något annat!


Sees!

 

Av MspJenny - 16 maj 2011 19:30

Hej alla blogg-läsare!!!

Jag ville bara säga en sak som har med ö-listan att göra:

De som GER mig en sak från MIN Ö-LISTA kommer att få vara med i Bloggen!!!

 

Lycka till och hoppas att många ger!

 

 

 

Av MspJenny - 15 maj 2011 19:34

Hej alla blogg-läsare!

Jag vill ha en ny stil och jag behöver "lite" kläder till det.

Här kommer bilder på det som jag vill ha:


  

  Och andra sidan...:


  Jag skulle bli väldigt glad om ni kunde kunde hjälpa mig att få de här sakerna. Andra sidan på ö-listan är inte en hel sida.


Här är några sätt på hur ni kan hjälpa mig att få de här sakerna:


1. Ge mig sakerna som presenter

2.Se på mina filmer och ge 5 stjärnor

3.Se mina artbooks och gilla de


Det var allt! Tack för miig!!


Kolla in min nya avsändar-grejj!


 

Välkommen!


Hej och välkommen till min Msp-blogg!!
Här skriver jag om mitt Msp-liv o.s.v...
Ställ gärna en fråga eller en kommentar!!♥
Jag försöker uppdatera Bloggen så ofta som möjligt!! :)

Kolla Klockan!!

Fråga på!!

13 besvarade frågor

Länkar!!

Min Gästbok

Statistiken!♥

Sök Vad Du Vill!

Mina Nyaste Inlägg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

 

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards