Jenny_sweet

Alla inlägg under oktober 2011

Av MspJenny - 2 oktober 2011 13:42

Hej!


Det var ett tag sen som jag bloggade, så nu kände jag att det är dags igen!

Som jag har nämnt tidigare, så kan jag inte blogga så mycket p.ga alla läxor, mm...


Men nu ska jag sluta babbla om det... 


Som vissa av er säkert vet, så spelar jag fiol, och på tisdag ska jag ha en konsert med min orkester!  

Vi ska spela Popular av Eric Saade. 


Men nu lämnar vi det... 


Jag fick lite lust att berätta om vad jag ska göra idag, så då gör jag väl det! ;D


Snart så ska vi baka lite kärleksmums, men vi ska göra de till muffins istället.  

Jag lägger upp en bild sen när vi har bakat de! 


Det var allt så länge!

Ha det bra!  


 


   

Välkommen!


Hej och välkommen till min Msp-blogg!!
Här skriver jag om mitt Msp-liv o.s.v...
Ställ gärna en fråga eller en kommentar!!♥
Jag försöker uppdatera Bloggen så ofta som möjligt!! :)

Kolla Klockan!!

Fråga på!!

13 besvarade frågor

Länkar!!

Min Gästbok

Statistiken!♥

Sök Vad Du Vill!

Mina Nyaste Inlägg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

 

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards