Jenny_sweet

Alla inlägg under juni 2011

Av MspJenny - 29 juni 2011 12:30

Hejsan alla bloggisar!!    

 

Igår blev jag jätte-glad när jag kom upp i lvl 9, så jag vill säga ett stort "Tack!" till alla som har hjälpt mig!

Här är 2 bilder på de som har gett mig autos:

 

  Oj....lite dålig bild men skit samma!  

Här kommer nästa bild som säkert också ee dålig....-.-"

 

    Ja.....den var typ lika dålig som den förra men strunt i det!

 

Det var allt jag hade att säga!!

 

 

Av MspJenny - 28 juni 2011 14:48

Hej alla bloggisar!!

 

Jag längtar jätte-mycket!! För om en vecka så åker vi!!

Jaa....jag kommer att sakna er och Sverige! Men den här veckan så kanske jag inte hinnaer blogga så mycket för vi måste packa.....-.-" Lite tråkigt men ändå roligt...!

HeHe.... 

 

Här kommer en Random-bild på mejj:

 

   Oj....HeHe....Lite dålig bild men strunt samma....! 

 

Det var allt från mig!!

 

      

Av MspJenny - 28 juni 2011 12:56

Hejsan alla blogg-läsare!!

 

Just nu är jag jätte-glad för jag har precis kommit upp i lvl 9!!

Ett litet bevis:

  Inte världens bästa bild men jaja!

Jag vill verkligen tacka alla som hjälpte mig till Lvl 9!

Det betyder såååå mycket för mig!

Men nu kommer vi till lite andra saker....

 

Jag har ju  "Dagens fråga" på bloggen, men jag tycker att blir lite tjatigt med en ny fråga varje dag så istället tänkte jag gör en ny sak, nämligeen.....:

  Ja, veckans fråga fick det bli istället......

Men varje måndag kommer jag att skriva en fråga och då har ni fram till söndagen på er att lista ut ett svar som ni skriver i kommentaren.

Vinnaren / vinnarna kommer att få samma pris som på "Dagens fråga": en auto på msp, få en bild på sin msp-gubbe i Min blogg, och, få sin blogg länkad!!

Kommer inte att skriva veckans fråga idag, utan skriver den nästa måndag, dagen innan vi åker till Frankrike, så det blir ju jätte-bra!!

 

Det var allt från mig!

 

Av MspJenny - 27 juni 2011 11:30

Hej alla bloggisar!!


Idag ska jag meddela svaret på gårdagens fråga! (Aplåder...! )

Svaret på gårdagens fråga ("Vad betalar man i Canada"? ) är........:

Canadensisk Dollar!!

......Och tyvärr hade bara en svarat och hon svarade bara "dollar" så jag tog det som ett halvt rätt och ett halvt fel så jag tar bara en halv bild på henne....hehe.....

  Sannis88 var det!!

Hon som hade ett halvt rätt!  

Hon skrev sin blogg på ett lite konstigt sätt (azzå utan http:// elr blogg.se elr bloggplatsen.se här är ett exempel: mspjenny. Så skrev hon så jag kunde inte länka hennes blogg.).


Det var allt från mig!!

  


Av MspJenny - 27 juni 2011 10:40

Nu ska jag skriva några saker som beskriver hur jag ser ut.

 

1. Jag har brunt hår.

2. Jag har ljus-bruna ögon

3. Jag har ganska långt hår....

4. Min hudfärg är varken mörk eller ljus....

5. Jag har hål i öronen

Det var allt jag hade!

Men jag vet, det blev inte så mycket men jag kom inte på nåt mer....!

 

Det var allt från mej!

   

Av MspJenny - 26 juni 2011 10:25

Hej alla söta bloggisar!!


Jag har tänkt börja med en ny sak på bloggen, nämligeeen.....:

  Just det!

Dagens fråga var det!

Varje dag kommer jag att skriva en fråga och om ni vet svaret på frågan så ska ni svara i en kommentar.

Och jag kommer, i slutet på varje dag att meddela en elr flera vinnare som vinner en auto på msp, Och får en bild på sin moviestar i bloggen  Och sin blogg länkad! Myycket va? Men det kmr alltså att finnas 1 rätt svar på frågan!

Och dagens fråga är:

Vad betalar man för pengar i Canada??

Hoppas ni kan svaret!!


Allt från mej!

  P.s om man fuskar märker ju inte jag, men ni kan nog tänka efter istället för att fuska!!

Av MspJenny - 26 juni 2011 10:11

Godmorgon alla blogg-läsare!!


Idag gör jag ett litet morgoninlägg....

För i tidigare inlägg har jag ju pratat om att jag har så lite besökare och igår var det EN besökare mer än rekordet.....  

Ett litet bevis....:

    Ser ni?

Snäääälla hjälp mig att få fler besökare!!

Det skulle betyda jättemycket för miig!!

Så snälla hjälp mig att få fler besökare!!


Det var allt från mej, men jag kommer kanske att göra ett inlägg lite senare för jag ska hem till KimStar100 (kolla in hennes bloggar: http://mspkim.bloggplatsen.se och http://klarisen00.bloggplatsen.se ) så jag kanske gör ett inlägg hemma hos henne elr så gör jag ett när jag kommer hem, men iaf, det var allt från mej!!

Seees!<3


 



Av MspJenny - 25 juni 2011 21:18

Hej alla blöggisar!!


Idag var jag inne i någons rum (kommer inte ihåg namnet på den personen...HeHe... )

Och de hade en resturang där så jag gick dit och kolla bara vad som hände....:

  Lite dålig bild men jaja!


Sees!

 

Välkommen!


Hej och välkommen till min Msp-blogg!!
Här skriver jag om mitt Msp-liv o.s.v...
Ställ gärna en fråga eller en kommentar!!♥
Jag försöker uppdatera Bloggen så ofta som möjligt!! :)

Kolla Klockan!!

Fråga på!!

13 besvarade frågor

Länkar!!

Min Gästbok

Statistiken!♥

Sök Vad Du Vill!

Mina Nyaste Inlägg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

 

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards