Jenny_sweet

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av MspJenny - 20 juli 2011 14:58

Hejsan alla blögg-tittare!!


Idag gav ssötnows mig en presnet från ö-listan, men hon sa att hon nt ville ha en header till sin blogg! O.O"

Nu ska jag visa en bild på vad hon gav mig.....:


  HeHe....snygga byxor va? 

Jag har faktist börjat o gilla de byxorna hehe.....   

Men nog om det, nu ska jag visa en bild på ssötnows:


  Och här kmr en bild på mig med byxorna som ssötnows gav!


  Nice va?  

Ja det var det, men nu ska jag säga en annan sak, nämligen:

att om Ni ger Mig en Present från Min Ö-lista så får ni vara med i bloggen Och får er blogg Länkad!! Nu sa ju inte ssötnows någonting om att hon ville få sin blogg länkad men jag länkar ändå hennes blogg om ngn nu skulle vilja ta en liten titt!

http://sweetpeggy.bloggplatsen.se/


Allt från mig!


    

Av MspJenny - 20 juli 2011 14:00

Hejsan alla blöggare!!


Igår tänkte jag på en rolig låt som kmr från tv-programmet "The Fairly Odd Parents"!

Men tyvärr hittade jag bara den låten på engelska men det får väl duga!!

Här kmr låten med Pixies inc.

HiHi!  Roliig Låt!!     

Hoppas ni gillade låten!!


Allt från mig!!

Sees!


 


Välkommen!


Hej och välkommen till min Msp-blogg!!
Här skriver jag om mitt Msp-liv o.s.v...
Ställ gärna en fråga eller en kommentar!!♥
Jag försöker uppdatera Bloggen så ofta som möjligt!! :)

Kolla Klockan!!

Fråga på!!

13 besvarade frågor

Länkar!!

Min Gästbok

Statistiken!♥

Sök Vad Du Vill!

Mina Nyaste Inlägg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

 

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards