Jenny_sweet

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Sommarlovet

Av MspJenny - 28 maj 2011 18:45

Hej alla sommar-längtande blogg-läsare!!!

Jag fick en sån lust att skriva lite saker om sommarlovet så jag gör det. Jo på sommarlovet ska säkert måånga åka på semester så jag gjorde en omröstning om vilka länder som ni (och jag) ska resa till. Och som ni säkert har märkt så skriver jag det här inlägget med lite sommar-färger. Men....rösta gärna i omröstningen så jag får se vilket land som är populärast att resa till. Så om Du vill att Ditt favvo resemål ska vinna,RÖSTAA!!!! Men nu är ni säkert nyfika på vart jag ska resa till så nu ska jag berätta hur jag ska resa i sommar...:

Först så ska vi åka bil från Göteborg (där jag bor) till Helsingborg och därifrån ska vi åka med en halvtimmes-färja till Helsingör i Danmark. Sen ska vi bila från Helsingör till Rödby (då är vi fortfarande i Danmark) och när vi är framme i Rödby ska vi åka med en annan färja på en timme till Pottgarden i Tyskland. Sen ska vi bila från Pottgarden i Tyskland till Hamburg (i Tyskland). Sen beroende på klockan kanske vi stannar på ett hotel en natt i Hamburg eller så kör vi direkt till Paris i Frankrike. Så vi ska alltså åka till Paris i sommar! Vi ska stanna i Paris i 5 dagar och sen så ska vi kanske åka till Cannes (som också ligger i Frankrike). Men vad jag menar med att vi "kanske" åker till Cannes är det att vi inte har bestämt oss än. Men jaa.....så kommer min resa att vara i sommar! Om ni vill dela med er av vad Ni ska göra i sommar så är det bara att skriva en kommentar! Och om ni undrar något så är det bara att ställa en fråga! Men jag glömde ju nästan det bästa! Att jag kommer ha med mig en laptop när vi ska till Frankrike men jag vet inte om jag kommer att ha Internet på den då. Men Om jag har det så LOVAR jag att jag ska göra inlägg till varje dag! Typ som en dagbok.... 

Här kommer lite sommarbilder:

Pariiis...... 

 

Åhh....  Cannes...!   


Det var allt från miig!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MspJenny - 14 november 2011 18:33


Hej!!   Ledsen att jag inte har bloggat på VÄLDIGT länge, men ni vet ju att jag har mycket läxor och sånt... Men det är inte bara därför jag inte bloggat, utan jag har inte haft lust heller... Men idag tvingade KimStar100 mig att blogga.     Du...

Av MspJenny - 2 oktober 2011 13:42


Hej!   Det var ett tag sen som jag bloggade, så nu kände jag att det är dags igen! Som jag har nämnt tidigare, så kan jag inte blogga så mycket p.ga alla läxor, mm...   Men nu ska jag sluta babbla om det...    Som vissa av er säkert vet...

Av MspJenny - 22 september 2011 18:20

Nu är det dags för 'Jenny Hissar' (Skylt kommer inom kort) :     Azzå jag bara ÄLSKAR det håret!!        ...

Av MspJenny - 21 september 2011 18:59

Hejsan! Jag är ledsen att jag inte har bloggat så mycket, men jag har haft så mycket läxor att jag inte hunnit. Men nu hann jag med ett snabbt inlägg på mitt Ninteno. Men ni får nog vänja er vid mycket mindre bloggning nu... Hoppas ni fortsätter...

Av MspJenny - 12 september 2011 18:19

Hittade den här videon på YouTube: Bra dansare va?       ...

Välkommen!


Hej och välkommen till min Msp-blogg!!
Här skriver jag om mitt Msp-liv o.s.v...
Ställ gärna en fråga eller en kommentar!!♥
Jag försöker uppdatera Bloggen så ofta som möjligt!! :)

Kolla Klockan!!

Fråga på!!

13 besvarade frågor

Länkar!!

Min Gästbok

Statistiken!♥

Sök Vad Du Vill!

Mina Nyaste Inlägg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

 

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards